RTM- Using International Women's Day to promote brand values and social support for young girls
In line with the brand values and its social mission the goal of the campaign was to raise awareness to the "glass ceiling" that at times, limits young girls. The tactic chosen was to tap into the social assets of relevant, popular Influencers ( 100 of them) and ask them to recognize and thank individuals who have helped them personally to "crack the glass ceiling" during their adolescence.
Using RTM and on occasion of International Women’s Day, we launched a wide Influencer's Instagram campaign under the slogan #believe_in_you_always.
Each Influencer uploaded a post & a story with a photo from her adolescent days together with the person to whom she was grateful. The influencers also shared their emotional story through text.
Strategy & Planning. Influencer engagement. Social. Content. PR.
אתר מונגש
אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.
סייגי נגישות
למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר
רכיב נגישות
באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.