Always
18 בApril 2019
Gillette Apdo
18 בApril 2019

Carmel Winery – Israel's leading winery


 

CBM initiative and personalization tactic to promote brand and brand values

Passover dinner is one of the most important "family moments" in the Jewish-Israeli culture. It is a moment in which the whole family gathers around the dinner table where wine is a staple.

In order to differentiate Carmel Winery from their competitors and connect the brand with that grand family moment we initiated a website that offered consumers to order a personalized - labeled wine bottle with a picture of their family on it.

We used the platform to create personalized labeled bottles for reporters, Social Media influencers & Celebrities, expecting them to upload the personalized bottles of wine on their  digital assets, thus maximizing  exposure.

Strategy & Planning. Creative solution, Digital exploitation. Influencer and Celebs engagement. Social. Content. PR. 

LET’S BECOME PARTNERS

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.